نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پس از 7 ماه انتظار و شایعه مارسلو به یووه می آید؟

پس از 7 ماه انتظار و شایعه مارسلو به یووه می آید؟

 

یکی از شایعاتی که از ماه‌ها قبل در رسانه‌های ایتالیایی به گوش می‌رسید به خروج مارسلو ستاره برزیلی رئال‌مادرید مربوط می‌شد. در روزهای پایانی فصل گذشته و در حالیکه رئال مسیر رو به سقوطی را در اسپانیا و اروپا در پیش گرفته بود و تلاش‌های زیدان نیز ثمری برای کهکشانی‌ها نداشت برخی از رسانه‌ها با اشاره به رابطه صمیمانه مارسلو با کریستیانو رونالدو، از پیشنهاد دوستانه ستاره پرتغالی یووه به او برای پیوستن به بیانکونری خبر می‌دادند.

 

با اوج گرفتن شایعات، مارسلو در گفتگو با شبکه تلویزیونی رئال‌‎مادرید، قاطعانه در خصوص اخبار حضورش در یووه واکنش نشان داد و گفت:

 

رسانه‌ها شایعات مزخرفی درست می‌کنند؛ از چیزهایی داستان‌سرایی می‌کنند که اصلاً وجود خارجی ندارد. واقعاً دوست دارم بدانم این اخبار از کجا می‌آید. دیدن عکس‌های من در لباس یوونتوس در اینترنت حقیقتاً خنده‌دار است. من یک رئال‌مادریدی هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. انگیزه من در رئال مثل وینیسیوسِ 18 ساله است. خیالتان را راحت کنم؛ می‌خواهم تا پایان دوران فوتبالم در مادرید بمانم.

 

پرونده ترک رئال از سوی مارسلو اما هنگامی بسته شد که زین‌الدین زیدان در گفتگو با رسانه‌های خبری در اسپانیا با رد قرار داشتن نام مارسلو در میان فهرست پاک‌سازی لوس‌بلانکوس گفت:

 

سطح توقعات همیشه از بازیکنی مثل مارسلو زیاد است اما این را نیز نباید فراموش کنیم که او کارهای فراوانی را در طول سالهای حضورش در ئال برای این تیم انجام داده است. قاطعانه می‌گویم مثل همیشه به او نیاز داریم. من مارسلو را بسیار دوست دارم.

 

 

چند ماهی از این اظهارات گذشته و دامنه حمایت‌ها نیز از او کمرنگ‌تر شده است. اوضاع در هفته‌های اخیر نه تنها برای مارسلو ملتهب‌تر شده بلکه حالا او در معرض طوفان فلورنتینو پرز برای انقلاب گرانقیمت کهکشانی‌ها در تابستان 2019 قرار گرفته است.

 

با انتقال فرلان مِندی مدافع چپ‌پای المپیک لیون به رئال‌مادرید و امضای قراردادی 6 ساله با این ملی‌پوش فرانسوی و 24 ساله، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی ویژه رئال روی او به خوبی آشکار شده و بعید نیست روالِ حضور اندک مارسلو در ترکیب اصلی مادریدی‌ها که در فصل گذشته کلید خورده بود با پیوستن مندی استمرار پیدا کند.

 

روزنامه اسپانیایی Sport نیز با انتشار گزارشی مدعی شده پیشنهادات فراوان باشگاه‌های اروپایی برای جذب مدافع چپ‌پا و محبوب رئال، پرز را برای انتقال مارسلوی 31 ساله وسوسه کرده است؛ او که از نبض بازار مطلع است به خوبی می‌داند که پیشنهادات متعدد برای بازیکنی با سن و سال مارسلو موقعیتی نیست که دائم تکرار شود. این روزنامه در ادامه این گزارش با اشاره به فرا رسیدن زمان مناسب در انجام فرآیند جدایی مارسلو از رئال پس از 13 فصل حضور در این باشگاه، از تیم‌های یوونتوس، میلان، پی‌اس‌جی و آرسنال به عنوان باشگاه‌هایی که مایل به جذب او هستند نام برده است.

 

با توجه به آغاز تلاش‌های مدیر برنامه‌های مارسلو برای توافق بر سر قیمت مدنظر رئال‌مادرید در راه خروج موکلش از این باشگاه و مذاکره با تیم‌هایی که به صورت رسمی برای جذب او پیشنهاد داده‌اند، می‌توان شایعاتِ همواره تکذیب شده چند ماه گذشته و صمیمیت بسیار زیاد رونالدو با مارسلو را همچنان به عنوان اکسیری جادویی برای کشاندن او به تورین موثر دانست.

 

شاید بهترین توصیف در مورد این برزیلی، این نوتشه کوتاه روزنامه بریتانیایی Daily Mail باشد:

 

آینده مارسلو در ئال همیشه نامتعادل است! او در فصل‌های اخیر همیشه در آستانه خروج از باشگاه قرار می‌گیرد هرچند در نهایت فصل بعد را با لباس مادریدی‌ها استارت می‌زند. هرچند شواهد فعلی نشان می‌دهد او نسبت به ترک رئال‌مادرید کمی مصمم‌تر شده اما اصرار زیدان به حفظ او شاید در نهایت او را مجاب کند که برای کمک به او یکبار دیگر هیجانِ حضور در باشگاهی دیگر را در خود سرکوب کند.

 

مارسلو که هنوز سه سال دیگر تا پایان زمان قراردادش با رئال باقی مانده است از سوی وب‌سایت Transfer Markt؛ 25 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. همه اینها در حالی است که در صورت خروج الکس ساندرو از یوونتوس، مارسلو حتی می‌تواند بیش از پیش نیز به تورین نزدیک شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: